Jocuri online

Pentru mulţi a devenit o rutină să deschidă calculatorul pentru a-şi verifica spam-ul (adică adresa de mail) în care toate mesajele sunt neinteresante, după aia intră pe cele 2-3 ziare care şi le aduce aminte sau pe realitatea.net sau antena3.ro iar apoi le reiau de la început, mail - stiri - nimicuri
Pentru cei care nu ştiu ce să facă având calculatorul deschis, pot să le sugerez jocul hattrick.org
Jocul e un manager de fotbal online(soccer în engleză)
după 2 ani am ajuns în divizia VII (la început eşti în VIII - cel puţin în România)
nu prea eram bun la fotbal în liceu, iar în facultate eram exclus repede la primele 2 faulturi
dar jocul nu are legătură cu plăcerea jocului în sine, ci mai mult cu plăcerea de a fi manager, manager adică şef, nu contează la ce dar să fii şef
să controlezi cine joacă şi cine e vândut din echipă, să cumperi noi jucători, să antrenezi, să angajezi personal auxiliar şi aşa mai departe
nu am mai intrat pe hattrick de 1 lună şi am rămas surprins că echipa mea a câştigat, iar azi am făcut un egal. ce mai, e nebunie, suporterii sunt euforici, sponsorii dansează pe străzi... veniturile au fost de 5 milioane lei de la spectatori.
pentru unii se poate compara cu jocurile de gen second life - chiar dacă nu ştii fotbal, nu joci în viaţa reală, dar în hattrick eşti cel mai bun din serie şi atât.

Comentarii